četrtek, 16. avgust 2012

Bonbonček / Giveaway

Pa jo imam - srečo, namreč :) Že nekajkrat sem se prijvila v razne izzive in na bonbončke, a do včeraj še nisem imela sreče. A treba je biti vztrajen, pravijo...
Včeraj, ko sva se vrnila iz morja (kjer sva naredila dva lepa potopa), sem malo pobrskala po internetu in preverila tudi h Klari na njen blog kako se je končal žreb. 
Ko sem videla, da so me male, čarobne rokice izžrebale, sem bila zelo, zelo vesela :) 

Well, I have it - luck :) I applied to some challenges and giveaways in the past, but have never been lucky enough to win a prize. But of course, that's not the reason to give up. And so I entered another giveaway, this time on Klara page :) 
Yesterday when we came from the seaside, where we did two dives, I checked her page and saw I was one of 3 winners :) I guess I don't need to explain how happy I was...and still am :) I got lovely Embossing borders and I am looking forward to get them and use them :) 

Prejela sem Embossing srajčke:)  


Komaj čakam da ji dobim in seveda, da jih uporabim :) 
Hvala še 1x za bonbonček in hvala ker si mi polepšala dan. Kmalu pa upam, da tudi pokažem izdelek, na katerem bom uporabila embossing srajčke :) 
Do naslednjič pa lep pozdrav :) 

I thank Klara again for making my day nicer and happier. Hopefully soon I will make a post on my blog with card made with help of Embossing borders. 
Till then, wish you all to have a nice day :) 
 


2 komentarja:

  1. Katarina, res sem vesela, ko nekomu lahko polepšam dan. Upam, da ti bo darilce polepšaloč še veliko trenutkov, ko ga boš ustvarjalno uporabljala. Hvala za lepe besede.:))
    Lep pozdrav...

    Aja, še eno majhno prošnjo imam...če lahko izklopiš preverjanje z besedo in nam tako olajšaš komentiranje na tvojem blogu. :p

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj sem uspela izklopit tisto nadležno stvar ;)

    Hvala za komentar in vsaka pripomba, pomoč je dobrodošla :)

    Lep dan in hvala ker si se dodala med spremljevalce :)

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.