četrtek, 30. avgust 2012

Licitacije / Auction

Velikokrat obiščem spletno stran Mojpes. kjer imajo tudi posebno rubriko v kateri zbirajo pomoč za Zavetišče Horjul :) 
Tudi sama pomagam po svojih močeh, največkrat tako, da doniram kakšen predmet ali pošljem kakšen kompletek hrane za štirinožce :) 
Tokrat najdete na strani MOJPES.net začetek GURMANSKIH licitacij, ki bodo potekale do 7.9.2012 

Tokrat sem se odločila, da bom spekla SACHER torto :) 
Naredila sem jo že večkrat in vedno jo vsi pohvalijo. V bistvu jo vedno tako hitro zmanjka, da je nikoli ne uspem fotografirati :P 

Ko bo pečena ta, za Horjulče, jo bo :) 

Licitacije si lahko ogledate na zgornjih povezavah in če lahko, pomagajte :) 

Hvala!

1 komentar:

  1. Končna cena moje ponujene Sacher torte je dosegla 11 EUR :)
    Happy! :)

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.